Tiedättehän tuon, kun yhteisellä päätöksellä sovitaan että roskalava tulee tänne naapuruston keskelle ja kaikki sitten jonossa ja kilvan vievät täytettä sinne. Siis se tuli eilen illalla ja viipyy tämän viikonlopun. Jotenkin omissa ajatuksissani odotin sitä ensi viikonlopuksi mutta hyvä näin, lakkiaishuuman siivittämänä nyt on meiltäkin sinne roskaa kulkeutunut.

Pensaat ovat tulleet leikkautuneeksi, kiitos mieheni. Minä viritin tasauslangan ja olin tekeniväni töitä pitelemällä oksasaksia käsissäni jonkun aikaa. Totesin että oli hirveän vähän sellaisia oksia, jotka osuivat sopivasti käsieni ulottuville (vatsan kohdalle), muutaman kurotuksen jälkeen totesin ettei ole minun lajini. Siitä huolimatta tai sitten juuri sen vuoksi jälki on nyt pihassa hienoa. Siirryin sisätiloihin ja sain raivattua keittiön laatikoita. Ajatelkaa, surutta heitin melkein loppuun poltettuja kynttilöitäkin pois. Ekologisesti olin niitä säästellyt että joskus minä vielä ne sulattelen ja teen uusia kynttilöitä. Sinne meni.

Päiväunet, ne kuuluu silti ottaa. Nukuin hyvät kaksi tuntia.